have i told you lately

vakna ganska nyss. lite skönt med sovmorgon så här :)
snart kommer min älskade prinsessa hem <3 oh vad jag har saknat dig F !

annars idag - blir det nog ganska lugnt. far o Rigmor kommer hem ikväll. Ska bli rätt skönt. börjar känna av allergin nu mer o mer. är lite jobbigt. men är skönt att komma bort lite så här.

imorgon kanske det blir söderköping. åka o käka enoooorma glassar :) dom är underbara!

försöker fixa till bloggen - men iomed att jag får fixa den själv och inte vet hur man gör så kan den se förjävlig ut ett tag nu. nu fick jag iaf upp en bild på headern. sen måste jag försöka flytta texten. några tips hur jag gör?! :)

jaja, får se om jag skriver mer senare idag.

have a wonderful day.

byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0