- the rising girl

idag åkte madde hem och felicia till sin pappa :( helt ensamt nu.. fast jag har linda hemma hos mig. så det blir lite mys iaf :) sista wallander och sen bara ligga i soffan o ta det lugnt..

på fredag åker jag o linda o felicia till stockholm ! ska träffa min kära syster och mina systerbarn ! lovely.. sen på lördagen blir det gröna lund med madde :) och sen vill jag gå in på pressbyrån och köpa en kaffe och gå runt med.. jag är lite wierd! men har alltid velat göra det i en storstad.. så det får hända i stockholm ;) om någon vill se mig så går jag runt på stan ! helt enkelt och klart !

nehe nu ska jag bara ta det lugnt.. linda står o diskar och jag ska ta en kaffe och gå ut o röka o bara sitta och glo på folk som går utanför mig.. alltid lika roligt !

byebye

mamma kommer alltid att älska dig lillfisen ! <3 du är mammas hjärta! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0