- hemma igen

japp, nu är vi hemma från stockholm igen. vart inte så mycket skrivet här när jag var där uppe. men det har varit helt underbart! felicia hade det jätte roligt både hos min kära syster och sen hos min faster - kusiner. och inte nog med det så åkte vi till gröna lund också. det förgyllade nog hela hennes sommar kan jag säga.. ska försöka få bilden på felicia när hon fick se gröna lund ! helt lovely ! <3
träffade också en gammal vän. har inte sett han på 4 år. så det var faktiskt jätte roligt ! :)

så nu har vardagen dragit igång igen. är skönt faktiskt.  felicia har börjat på dagiset igen, och jag söker jobb..
men skönt att felicias vardag dragit igång iaf.

idag händer inte så mycket, kanske ska träffa rigmor senare.. eller så går vi kanske och gungar eller något sånt. linda är och hämtar tösen på dagiset nu iaf! så får se vad felicia vill göra. ska käka lite mellanmål - typ banan och macka tror jag det blir..

men men nu ska jag lägga mig lite i soffan o titta på tv innan tösen kommer hem ! <3

här kommer några bilder från stockholm !!

byebye





Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-08-23 @ 13:25:46
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0