- det är bara att kämpa!

om man kanske skulle börja blogga igen då.
var ett tag sen nu.

så nu sitter vi ( jag o syster ) hemma hos pappa. är hundvakt :)
felicia är hos sin farmor och farfar nu. kommer hem imorgon. <3
har saknat dig som bara den.

inte så mycket som hänt på dom sista dagarna - eller ska jag säga dom sista månaderna.

vi var förresten i Ljusdal och hälsa på familjen Larsson! Helt underbart att komma bort en lite sväng. Felicia o Casper har då hittat varandra. Dom är för goa ! :) <3 Får ta o ses snart igen tycker jag.

snart börjar dagiset igen. det ska bli roligt för tösen. hon har verkligen saknat dagiset. hon har gått o frågat varenda gång vi åkt förbi, när ska vi dit igen? är det mitt dagis än? när börjar jag?
så det ska bli himla roligt för henne.

ja vad ska jag göra då? blir att söka jobb som vilken människa som helst som är arbetslös i dagens samhälle. det är hårt nu. men jag tror att det är bara att fortsätta. inte ge upp. kämpa !!

nehe nu ska jag ut o röka o bara ta det lugnt. varsågod amanda ;) nu har du något att läsa idag ! :) haha

byebye

coolingen själv! älskar dig Felicia Larsson <3

Kommentarer
Postat av: amanda

härliga saker de du :P

2010-08-04 @ 16:46:42
URL: http://www.smash.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0