hon gör mig galen !

älskar låten.. det får mig att minnas tiden i varberg.. oh när du skön den för mig !! vart helt varm och kär.. men det kom inte så långt.. haha osams dagen efter !! haha

idag har jag gjort massor.. tog kvart i 11 bussen in till linköping och gick och fika med mor och kerstin <3 sen gick vi till apoteket och handla lite grejor där.. sen var det dags att åka hem till hunden.. åkte för att träffa pappa också.. men fan sur som vanligt !! men men det är väl sånt man får ta !! kommer inte på ett bra tag igen bara så du vet.. orkar inte med mer sura miner..

annars så - är jag jätte trött och kommer somna tidigt som vanligt.. samtidigt som felicia på ett ungefär då <3

men men ska spela klart pokern nu och sen umgås med min älskling Sara Maria Viktoria Käller <3

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0